آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بنده خدا 
توجه کردن به اين جزئيات که حالا سجده چطور باشه يا دست باز باشه يا نباشه قوم بني اسرائيل و ايرادهاي بني اسرائيلي را به ياد آدم مياره مثل گاو بني اسرائيل . خدا فرمود گاوي را ذبح کنيد و بني اسرائيل خودشان به دست خودشان موضوع را پيچيده کردن و پيدا کردن گاو را براي خودشان سخت کردند . ما هم با اين حرفها و اين جزئي نگريها فقط کارو براي خودمون سخت ميکنيم . وگرنه خدا رو همه ميشناسيم اين خداي با اين عظمت و لطف و رحمت کسي هست که نماز بنده رو قبول نکنه فقط به خاطر اينکه روي مهر بوده يا نبوده يا دست باز بوده يا بسته بوده ؟ واقعا خداوند را اينطوري شناختيد ؟ ما چه ميدونيم زمان پيامبر مهر بوده يا نبوده فرش بوده يا نبوده اصل سجده کردن هست و اون احساس قلبي ادم که در زمان سجده قلبا به حقارت خود در برابر افريدگار جهانيان معترف باشه فقط همين .
+ جعفر عليپور 
دليل منطقي وقرآني براي سجده برمهر:
طبق آيه شريفه29سوره مبارکه حج

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ....

محمد پيامبر خدا ، و کساني که با او هستند بر کافران سختگيرند و با، يکديگر مهربان آنان را بيني که رکوع مي کنند ، به سجده مي آيند و جوياي فضل و خشنودي خدا هستند نشانشان اثر سجده اي است که بر چهره آنهاست اين است وصفشان در تورات و در انجيل ....
عزيزان دقت کنيد:
((((به سجده مي آيند و جوياي فضل و خشنودي خدا هستند نشانشان اثر سجده اي است که بر چهره آنهاست اين است وصفشان در تورات و در انجيل ....))))
اين بدان معناست که نه تنها درزمان پيغمبر بلکه درزمان حضرت موسي وعيسي (ع) هم برمهرسجده ميکردند،به دقت نگاه کنيد اشاره شده """نشانشان اثر سجده اي است که بر چهره آنهاست """حالا قضاوت باشماعزيزان مگر جزاثرمهرچيز ديگري ميتواند بر چهره نشان سجده رانمايان کند؟؟؟؟؟آيافرش ياحصيراثري ازسجده دارد؟؟؟؟؟