سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جبروتهم تحت اقدام حزب الله

این وبلاگ شامل طنزهای سیاسی و مطالب مذهبی است

دروغ‌های احمدی‌نژاد

از آنجا که نامزدهای محترم در مناظره رودررو با احمدی‌نژاد به چیز- چیز می‌افتند، لذا در مناظره‌های دیگر، همین که چیز دکتر را دور می‌بینند، دهانشان باز و زبانشان چیز می‌شود. ما در زیر برای ابتهاج روح آقای چیز و اون یکی که از شهرام جزایری پول گرفت و ننه‌جونش هم از نرخ تورم باخبر است، دروغ‌های دکتر را ردیف می‌کنیم. قبل از خواندن ذکر این نکته ضروری است که بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط موسسه گالوپ، آقای موسوی در مناظره یکشنبه شب با کروبی تنها 14 بار کلمه چیز را به کار برد که این در مقایسه با تعداد چیزهای گفته شده در مناظره با دکتر، روند رو به کاهش از خود نشان داده است.

و اما دروغ‌های دکتر احمدی‌نژاد:

1- دکتر گفته بود که ماهواره امید را به فضا می‌فرستیم. این در حالی است که ماهواره امید به فضا نرفت بلکه به فضا پرتاب شد و از آنجا که رفتن با پرتاب کردن فرق دارد لذا احمدی‌نژاد به مردم دروغ گفته است.
2- دکتر گفته بود به سفرهای استانی می‌رود، درست؛ اما کجا گفته بود که به مناطق زاغه‌نشین هم سرمی‌زند؟! این هم یک دروغ دیگر.

3- دکتر گفته بود اسامی مفسدین اقتصادی را از جیب کتش بیرون می‌آورد اما در مناظره با میرحسین موسوی، به جای اینکه اسامی را از جیب کتش بیرون بیاورد و بخواند، به صورت فی‌البداهه اسم آقازاده‌ها را آورد و خب! آیا این دروغ گفتن به مردم نیست؟!

4- دکتر وعده داده بود به سفرهای استانی می‌رود ولی به این حرفش هم عمل نکرد و به جای عمل به وعده سفرهای استانی، به استان‌های دیگر سفر کرد و خب، سفرهای استانی با مسافرت به دیگر استان‌ها خیلی تفاوت دارد. این هم یک دروغ.

5- احمدی‌نژاد گفته بود ایران موشکی تولید می‌کند که بردی معادل 2 هزار کیلومتر داشته باشد اما موشک سجیل 2 بردش از 2 هزار کیلومتر هم بیشتر است. حکما در این‌باره جناب دکتر صدکیلومتری دروغ گفته‌اند!

6- احمدی‌نژاد مدعی شده بود که زهرا رهنورد همزمان، سه رشته تحصیلی را در دانشگاه آزاد و دولتی می‌خواند یعنی هنوز کارشناسی ارشد تمام نشده، دانشجوی دکترا بوده. این حرف از اساس دروغ است، چراکه ما بعضا استعدادهایی در آدم‌ها داریم که آنها را از دیگر انسان‌ها متمایز می‌کند. شاید ضریب جینی؛... ببخشید! ضریب هوشی خانم رهنورد از اینشتین هم بالاتر بوده. شاید ایشان از خردسالی هم هنوز آمادگی نرفته، در سال دوم راهنمایی، مشغول خواندن کتاب تعلیمات اجتماعی بوده و داشته با «خانواده آقای هاشمی»(!!!) از کازرون تا نیشابور سفر می‌کرده! بعدش هم دختر خانم آقای چیز هم با استعداد است. نامبرده با معدل 13.5 دانشجوی ممتاز شناخته شده. خب! شاید امتحان از 13.5 نمره بوده! در ثانی از قدیم گفته‌اند مادر به دختر می‌رود ...

7- احمدی‌نژاد گفته بود، زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی است و این در حالی است که به گفته احمدی نژاد شیخ اصلاحات که از شهرام جزایری پول گرفته، این مهندس است که همسر زهرا رهنورد است نه بالعکس. این هم یک دروغ دیگر!

8- شرمنده! این مورد را بنویسم مرا هم می‌برند همانجا که دکتر عباسی را بردند، ما فعلا جوانیم و آرزو داریم!

9- میرحسین موسوی گفته که مخالف گشت ارشاد است اما نامبرده در سال 64 و در زمان نخست‌وزیری بخشنامه داده که مردان حق پوشیدن پیراهن آستین کوتاه ندارند و خانم‌ها هم تنها باید با رنگ های سرمه‌ای، قهوه‌ای و مشکی به صورت گشاد و بلند سرکار بروند. کفش پاشنه بلند هم نباید بپوشند. گزینش دانشگاه و گشت‌های پدر دربیار هم بماند. این را البته میرحسین دروغ گفته اما شما به پای احمدی‌نژاد بنویسید!

10- احمدی‌نژاد گفته بود با تکثیر سلول‌های بنیادین می‌توانیم بدون عمل لقاح، موجود زنده‌ای مثل گوسفند تولید کنیم اما کارشناسان معتقدند گوسفند تولید شده که «رویانا» نام دارد بیشتر خصلت‌های قوچ را دارد تا گوسفند. این هم یک دروغ بزرگ دیگر.

11- احمدی‌نژاد گفته بود با مطرح کردن مساله هلوکاست، حال اسرائیل را می‌گیرد و این در حالی است که بعد از طرح این مساله علاوه بر ضدحال به صهیونیست‌ها، حال عده‌ای در داخل گرفته شده! آیا این دروغ دیگر دکتر نیست؟ مرد حسابی، قرار بود حال شیمون پرز را بگیری یا نوه ننه‌جون را؟

12- نوه ننه‌جون در مناظره با دکتر متنی را خواند که براساس آن دکتر به صهیونیست‌ها خدمت کرده و این در حالی است که نتانیاهو گفته که اگر احمدی‌نژاد رای بیاورد وی را باید ترور کرد. ما که آخرش نفهمیدیم اگر احمدی‌نژاد به اسرائیل خدمت کرده، پس چرا نتانیاهو همچین حرفی زده، در اینجا باید گفت: نوه ننه‌جون که دروغ نمی‌گوید؛ نتانیاهو هم که پاک است، پس یا دکتر دروغ گفته یا خود ننه‌جون. غلط نکنم کار یکی از این دوتاست.

13- همان مورد ششم!

14- دکتر گفته بود که ما با آقازاده‌ها، مفسدین اقتصادی و اشرافیت مقابله می‌کنیم و این هم دروغ است چرا که الان بیشتر آقازاده‌ها، مفسدین اقتصادی و اشرافیت هستند که در حال مقابله با دکترند!

15- دکتر مدعی شده کسی که نتواند روزنامه زیرمجموعه‌اش را مدیریت کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود. این هم دروغ است. مردم اگر به نوه ننه‌جون رای بدهند، وی رئیس‌جمهور می‌شود، حالا کارشناس ارشد نیست، مهم نیست. به جایش یک تیم دارد، بهتر از بارسلونا
!


نوشته شده در دوشنبه 88 تیر 8ساعت ساعت 1:0 عصر توسط محمد نوروزی| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin