سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جبروتهم تحت اقدام حزب الله

این وبلاگ شامل طنزهای سیاسی و مطالب مذهبی است

آقای میرحسین خداحافظ تا بیست سال دیگر

قبل از انتخابات

نخست وزیر جنگ بود نخست وزیر امام بود .مزه کوپن هایش زیر دندان مردم هنوز هم مانده بود .الگویی بود برای سیاست مداران تشنه قدرت که جای خود را به جوانترها داده بودند .و به هر کس که طالب قدرت بود می گفتند که از میر حسین یاد بگیر .تنها از لای کتاب های تاریخ می شد سراغش را گرفت.کسی کار نداشت که الان چکار می کند .خبری هم از او نبود.البته خودش می گفت من در این بیست سال بین مردم بودم می گفت : در این بیست سال به پارک می رفتم ....به زیارت می رفتم .........به مسافرت شمال می رفتم .....به حمام می رفتم .......شام می خوردم .........ناهار می خوردم........... خلاصه بین مردم بودم .

تا اینکه در سال های 84 تا 88 دست دوستانش که از قدرت کوتاه شده بود و منافع خود را در خطر میدیدند آمدند پیش میر حسین و در گوشش خواندند : تو یک قهرمانی .....تو می تونی ....تو آخرشی ......تو تنها ناجی ما از دست این محمود گدا پروری .

خلاصه گوش بعضی ها دراز شد و وارد انتخابات شدند.کاری که بعضی های دیگر برای حفظ شخصیت شان حاضر نبودند انجام دهند .



حین انتخابات

خلاصه با پروفسر رهنورد و یه عده آدم بی نوا که تنها داراییشان زر و زور بود دور او را گرفتند . البته ناگفته نماند که بعضی از آقایان که یکی شون عمامه مشکی داشت و قبلاً هم ریس جمهور بود رفت و در اجلاس قاهره که دول غربی هم آنجا بودند یک مذاکراتی با آقایان داشتند به آنها گفتند که هوای ما رو داشته باشید ما هم اگه به قدرت برسیم حقوق اسراییل را به رسمیت می شناسیم و با هلوکاست هم کاری نداریم .

اوباما هم یه چشمک زد و گفت : برو حله

و بدین ترتیب حمایت دول غربی رو هم به دست آوردند .

خلاصه تبلیغات رو شروع کردند و با مشورت با بعضی از غربی ها تصمیم گرفتند که انقلاب رنگی راه بیاندازند .

بحث رفت بر سر اینکه انقلابمون چه رنگی باشه .

یکی گفت :شکلاتی

یکی گفت :قهوه ای

..............

بالاخره تصمیم گرفتند رنگشون سبز باشه .چون در ایران کسی نمی دانست که (میر) همان (سید) است شروع کردند به توزیع پارچه سبزو سبز شد پرچم کشور اصلاحات .

شعار شون هم شد صداقت و قانون گرایی .

به به عجب چیزی شد.

اولین فیلم انتخاباتی رو درست کردند و برای اثبات صداقت یه بازیگر رو استخدام کردند که نقش مادر معتاد رو بازی کنه که بچه اش در این چهار سال معتاد شد دقیقا از اون روزی که احمدی نژاد رییس جمهور شد ه بود هم معتاد شد.

بعد هم برای اثبات راستی و صداقت در مناظرات آمار کذایی ارائه شد.

و بدین ترتیب همه باور کردند که صادق تر از میر حسین در دنیا پیدا نمی شود.

علاوه براین آقای میرحسین غیر از B.B.C فارسی و چند تا شبکه فارسی صهیونیستی دیگر رسانه ای در اختیار نداشت .

و بدین ترتیب همه باور کردند که مظلوم تر از میرحسین در دنیا پیدا نمی شود.

و با همین بضاعت اندک رفت و تا در روز انتخابات با محمود گدا پرور به رقابت بپردازد.

بعد از انتخابات

آقای میرحسین و دارو دسته که در شمال شهر رای داده بودند دیدند که همه دارند به میرحسین رای میدن. میرحسین باور کرد که رییس جمهور شده .
اما بعداً معلوم شد که محمود گداپرور با بیست وچهار میلیون شده رییس جمهور .
اون فهمید که حتماً تخلف شده اون هم نه یکی ، نه دوتا ، یازده میلیون .چون میرحسین خیال می کرد آرا در شمال تهران دارای ضریب است .
آقایون سبز رنگ کنارهم نشستند و گفتند چکار کنیم ، زنگ زدند و از اربابشان اجازه گرفتند ، تصمیم بر این شد که بریزند در خیابان و آشوب کنند و با هر زوری شده باید ده میلیون آرا را پس بگیرند .
ریختند...... زدند ........سوزاندند.......کشتند .
اصلا شعار انتخاباتی هم همین بود یعنی قانون گرایی .این ها طبق ماده ی .......2542455 قانون اساسی عمل کردند.طبق این قانون تصریح شده بود که کسانی که در انتخابات پیروز نشده اند می توانند اتوبوس ها ومساجد و بانک ها و غیره را آتش بزنند و نیروهای امنیتی مانند پلیس و بسیج را به قتل برسانند و مردم عادی را مجروح و مضروب بسازند.
و بدین ترتیب همه باور کردند که قانون گرا تر از میرحسین در جهان پیدا نمی شود.

نتیجه :
نام میرحسین محبوب نخست وزیر امام با افرادی مانند بنی صدر عجین شد.
آقای میرحسین خداحافظ تا بیست سال دیگر


نوشته شده در جمعه 88 مرداد 9ساعت ساعت 12:50 عصر توسط محمد نوروزی| نظر

جوابیه نامه سرگشاده به هاشمی رفسنجانی توسط برو بچه های محل

سلام اکبر آقا
چرا زحمت کشیدید و این همه نامه نوشتید .یک سر می رفتید پیش رهبر حضوری می گفتید .میدونید تا نامه برسه چقدر طول می کشه .لا اقل یه اس ام اس میدادی بهتر نبود .تازه سرنامه رو هم بازگذاشتی نمی گی یکی بخونه ؟ خیلی بی دقتی ، اصلاً مصلحت رو در نظر نمی گیری.
اکبر آقا یه سوال داریم جسارتاً شما دولت احمدی نژاد رو با بنی صدر یکی دونستید عجب همین شماها نبودید که سیاست هیس ......را در پیش گرفتید و گفتید به مصلحت کشور نیست باید با بنی صدر تا کرد .حالا که پای خاندان دزد هاشمی و آقا زاده به وسط کشیده شده دادتون در اومده .به مصلحت کشور نیست یا به مصلحت شما ویژه خوارها
این همه در این چهار سال شما و خانواده ، دولت را کوبیدید ، دروغ گفتید ، تهمت زدید ، به مصلحت کشور بود؟. دولتی که با اکثریت آرای مردم انتخاب شده بود در هر فرصتی زخمی وارد می کردید.رییس جمهور مملکت را به دیوانگی به حماقت محکوم کردید به مصلحت کشور بود؟

اکبرجون داداش
برای انقلاب زحمت کشیدی دستت درد نکنه .بیت المال رو چرا بالا کشیدی مگه ارث باباته .الان اگه دارایی تو و خانواده ات رو جمع کنن میشه یه مملکت و برای چند سال چرخوند .بله دیگه خودت یه نظامی و حتماً اون نظامی که در خطر همین نظامه.
تو نامه فرمودید که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنی .انتظار داری باور کنیم .همین آقا ی کروبی مگه نبود حمایت شما از میر حسین رو لو داد.اگه حمایت نمی کنید این همه هزینه های کمر شکن ستاد موسوی از کجا اومده .این موسوی بنده خدا که همیشه التماس دعا داشت.

آقای هاشمی
گذاشتی دم انتخابات این ها رو بگی که چی ؟
هدف شما از این نامه تحت تاثیر قرار دادن انتخابات به نفع موسوی است مردم حالیشون میشه .می خوای مردم و از رای دادن به احمدی نژاد بترسونی نه داداش ما از این چیزها نمی ترسیم.این و شنیدم که آماده آشوب و اغتشاش شدی می خوای آتیش بازی را بندازی رهبر رو تهدید می کنی ؟ بالا بری پایین بیای رهبر پشت احمدی نژاده ، ما ملت هم پشت رهبر عزیزمون و رییس جمهور شجاعمون دکتر احمدی نژاد هستیم .
عزت زیاد.........



نوشته شده در پنج شنبه 88 مرداد 8ساعت ساعت 12:28 صبح توسط محمد نوروزی| نظر

دروغ‌های احمدی‌نژاد

از آنجا که نامزدهای محترم در مناظره رودررو با احمدی‌نژاد به چیز- چیز می‌افتند، لذا در مناظره‌های دیگر، همین که چیز دکتر را دور می‌بینند، دهانشان باز و زبانشان چیز می‌شود. ما در زیر برای ابتهاج روح آقای چیز و اون یکی که از شهرام جزایری پول گرفت و ننه‌جونش هم از نرخ تورم باخبر است، دروغ‌های دکتر را ردیف می‌کنیم. قبل از خواندن ذکر این نکته ضروری است که بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط موسسه گالوپ، آقای موسوی در مناظره یکشنبه شب با کروبی تنها 14 بار کلمه چیز را به کار برد که این در مقایسه با تعداد چیزهای گفته شده در مناظره با دکتر، روند رو به کاهش از خود نشان داده است.

و اما دروغ‌های دکتر احمدی‌نژاد:

1- دکتر گفته بود که ماهواره امید را به فضا می‌فرستیم. این در حالی است که ماهواره امید به فضا نرفت بلکه به فضا پرتاب شد و از آنجا که رفتن با پرتاب کردن فرق دارد لذا احمدی‌نژاد به مردم دروغ گفته است.
2- دکتر گفته بود به سفرهای استانی می‌رود، درست؛ اما کجا گفته بود که به مناطق زاغه‌نشین هم سرمی‌زند؟! این هم یک دروغ دیگر.

3- دکتر گفته بود اسامی مفسدین اقتصادی را از جیب کتش بیرون می‌آورد اما در مناظره با میرحسین موسوی، به جای اینکه اسامی را از جیب کتش بیرون بیاورد و بخواند، به صورت فی‌البداهه اسم آقازاده‌ها را آورد و خب! آیا این دروغ گفتن به مردم نیست؟!

4- دکتر وعده داده بود به سفرهای استانی می‌رود ولی به این حرفش هم عمل نکرد و به جای عمل به وعده سفرهای استانی، به استان‌های دیگر سفر کرد و خب، سفرهای استانی با مسافرت به دیگر استان‌ها خیلی تفاوت دارد. این هم یک دروغ.

5- احمدی‌نژاد گفته بود ایران موشکی تولید می‌کند که بردی معادل 2 هزار کیلومتر داشته باشد اما موشک سجیل 2 بردش از 2 هزار کیلومتر هم بیشتر است. حکما در این‌باره جناب دکتر صدکیلومتری دروغ گفته‌اند!

6- احمدی‌نژاد مدعی شده بود که زهرا رهنورد همزمان، سه رشته تحصیلی را در دانشگاه آزاد و دولتی می‌خواند یعنی هنوز کارشناسی ارشد تمام نشده، دانشجوی دکترا بوده. این حرف از اساس دروغ است، چراکه ما بعضا استعدادهایی در آدم‌ها داریم که آنها را از دیگر انسان‌ها متمایز می‌کند. شاید ضریب جینی؛... ببخشید! ضریب هوشی خانم رهنورد از اینشتین هم بالاتر بوده. شاید ایشان از خردسالی هم هنوز آمادگی نرفته، در سال دوم راهنمایی، مشغول خواندن کتاب تعلیمات اجتماعی بوده و داشته با «خانواده آقای هاشمی»(!!!) از کازرون تا نیشابور سفر می‌کرده! بعدش هم دختر خانم آقای چیز هم با استعداد است. نامبرده با معدل 13.5 دانشجوی ممتاز شناخته شده. خب! شاید امتحان از 13.5 نمره بوده! در ثانی از قدیم گفته‌اند مادر به دختر می‌رود ...

7- احمدی‌نژاد گفته بود، زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی است و این در حالی است که به گفته احمدی نژاد شیخ اصلاحات که از شهرام جزایری پول گرفته، این مهندس است که همسر زهرا رهنورد است نه بالعکس. این هم یک دروغ دیگر!

8- شرمنده! این مورد را بنویسم مرا هم می‌برند همانجا که دکتر عباسی را بردند، ما فعلا جوانیم و آرزو داریم!

9- میرحسین موسوی گفته که مخالف گشت ارشاد است اما نامبرده در سال 64 و در زمان نخست‌وزیری بخشنامه داده که مردان حق پوشیدن پیراهن آستین کوتاه ندارند و خانم‌ها هم تنها باید با رنگ های سرمه‌ای، قهوه‌ای و مشکی به صورت گشاد و بلند سرکار بروند. کفش پاشنه بلند هم نباید بپوشند. گزینش دانشگاه و گشت‌های پدر دربیار هم بماند. این را البته میرحسین دروغ گفته اما شما به پای احمدی‌نژاد بنویسید!

10- احمدی‌نژاد گفته بود با تکثیر سلول‌های بنیادین می‌توانیم بدون عمل لقاح، موجود زنده‌ای مثل گوسفند تولید کنیم اما کارشناسان معتقدند گوسفند تولید شده که «رویانا» نام دارد بیشتر خصلت‌های قوچ را دارد تا گوسفند. این هم یک دروغ بزرگ دیگر.

11- احمدی‌نژاد گفته بود با مطرح کردن مساله هلوکاست، حال اسرائیل را می‌گیرد و این در حالی است که بعد از طرح این مساله علاوه بر ضدحال به صهیونیست‌ها، حال عده‌ای در داخل گرفته شده! آیا این دروغ دیگر دکتر نیست؟ مرد حسابی، قرار بود حال شیمون پرز را بگیری یا نوه ننه‌جون را؟

12- نوه ننه‌جون در مناظره با دکتر متنی را خواند که براساس آن دکتر به صهیونیست‌ها خدمت کرده و این در حالی است که نتانیاهو گفته که اگر احمدی‌نژاد رای بیاورد وی را باید ترور کرد. ما که آخرش نفهمیدیم اگر احمدی‌نژاد به اسرائیل خدمت کرده، پس چرا نتانیاهو همچین حرفی زده، در اینجا باید گفت: نوه ننه‌جون که دروغ نمی‌گوید؛ نتانیاهو هم که پاک است، پس یا دکتر دروغ گفته یا خود ننه‌جون. غلط نکنم کار یکی از این دوتاست.

13- همان مورد ششم!

14- دکتر گفته بود که ما با آقازاده‌ها، مفسدین اقتصادی و اشرافیت مقابله می‌کنیم و این هم دروغ است چرا که الان بیشتر آقازاده‌ها، مفسدین اقتصادی و اشرافیت هستند که در حال مقابله با دکترند!

15- دکتر مدعی شده کسی که نتواند روزنامه زیرمجموعه‌اش را مدیریت کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود. این هم دروغ است. مردم اگر به نوه ننه‌جون رای بدهند، وی رئیس‌جمهور می‌شود، حالا کارشناس ارشد نیست، مهم نیست. به جایش یک تیم دارد، بهتر از بارسلونا
!


نوشته شده در دوشنبه 88 تیر 8ساعت ساعت 1:0 عصر توسط محمد نوروزی| نظر

«اینجا انتخابات است
پایگاه مردم سالاری دینی
در وقاحتی بی‌کرانه
مردی را بر صلیب می‌کنند
به جرم این که 2 بار به روستای ما آمده است
و با پیرمردان دست چروکیده روستایی دست داده است
و پیرزنان ایلیاتی برای او کل زده‌اند
اینجا انتخابات است
پایگاه بر دار رفتن مردی
که پرچمی سه رنگ را بر درفش زمین مانده شهدا علم کرده است
اما اسکندران خودی
بر کاکل تخت جمشید انقلاب
آتش فتنه‌ای می‌اندازند
تا شعله زلف دخترکان نابالغ
از زیر روسری‌های؟ انقلاب مخملین پریشان کنند
و من شاعر شوم
به دنبال قافیه‌ای برای «غیرت»
تمام فرهنگ لغت‌های خاورمیانه را بگردم
اینجا انتخابات است
پایگاه پول و پلو و پوستر
«مبل و اتومبیل و موبایل»
همه چیز راه «سبز» و «سیاه» دیدن
اینجا تلویزیون است:
بینندگان محترم!
به فیلم سینمایی من توجه فرمایید:
من دلسوز انقلابم
چیز الملتم
می‌خواهم فرودگاه امام را بین‌المللی کنم
امام چیزهایی به من گفته است
که جز من هیچ چیز نمی‌فهمد
امام فقط یک روشنفکر بود
این را فقط من می‌دانم
همسرم شاهد است
«در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود
و آن شاهد بازاری و این پرده نشین باشد»
بینندگان محترم:
ای سیدی
که در جنوب لبنان نوای «انا ابن فاطمه (س)»
«کیست مرا یاری کند» سر می‌دهد
سید خودی نیست
منافع ملی را می‌گویم
چیز را می‌گویم
غزه خواهر خرمشهر نیست
مقصر اصلی احمدی‌نژاد است
اینجا انتخابات است
ما باید جهانی شویم
اهل تبانی شویم
حتی اگر گاومیش‌های جمهوری خواهان
خلیج فارس را درو کنند
باید نمایشگاه نقاشی برپا کنیم
و از گفتگوی تمدن‌ها حرف بزنیم
من معتقدم جانبازان شیمیایی را مرخص کنیم
بگذارید سفارت آلمان نفس عمیق بکشد
«بگذارید که احساس هوایی بخورد»
جهان تشنه یک گورباچف دیگر است
ما باید جهانی شویم
هیات دولت چرا به سفرهای استانی می‌رود
دولت باید آدامس بجود
اساس سواری کند
جوک بگوید
تا مردم شاد شوند
دولت باید پسته بخورد
و شعور ترسیدن از آمریکا را داشته باشد
وزرا در وبلاگ‌هایشان قلیان بکشند
به اروپا سفر کنند
کاخ سبز داشته باشند
از پنجره کاخ‌هایشان به مناطق محروم توجه کنند
اینجا انتخابات است
پایگاه بر صلیب رفتن مردی
که صورتش را بر قبر غریب شهدا می‌گذارد
و چهره‌اش در بندر عباس آفتاب سوز شده است
تا تنگه هرمز
قبول خانوادگی
شیخ زاده‌های بادکنکی نشود
و جزایر قشم و کیش
قوم و خودش
ریاض و قاهره نباشند
او می‌داند ناهار بچه‌های آقا سیب‌زمینی است
و گاهی شلوار بسیجی می‌پوشد
با هیچ رنگی نمی‌بازد
هیچ رنگی را به بازی نمی‌گیرد
نه سبز است و نه سپید است و نه قرمز
او سبز است و سپید است و قرمز است
او «یاوه یاوه یاوه» نمی‌بازد
«کاوه کاوه کاوه» از دختران این ملت پاسداری می‌کند
او از نسل کاوه آهنگر است
«من نمی‌دانم چرا همه می‌گویند اسب حیوان نجیبی است»
نژاد احمدی‌نژاد از چیست؟
او هم پیاله هیچ یک از شیوخ عرب نیست
با توله طلحه‌های انقلاب
و آن زبیر سیف السلام، شمشیر از رو می‌بندد
اما به هیچ کس فحش نمی‌دهد
هر وقت سرود «وطنم وطنم وطنم» را می‌شنود
بی‌اختیار اشک می‌ریزد
و در شام غریبان غزه
خار از پای کودکان در می‌آورد
و یتیمان شهدا را در آغوش می‌گیرد
دلش می‌خواهد
از علقمه فرات
برای همه سال‌های قانا
مشک آبی ببرد
بی‌آن که به گندم ری لب بزند
من از میان غوغای این رنگ بازان و کبوتر بازان و سیاست بازان
صدای هق‌هق رقیه‌ای را می‌شنوم
که 14 قرن است در غبار غربت
به دنبال دستان بریده عمویش
از نیل تا فرات گریه می‌کند
و کسی نیست که مرهمی بر پهلوی شکسته‌اش باشد
ناله زینبی را می‌شنوم
که در خرابه هولوکاست
بازوانش آماج چکمه‌ای آریل شارن است
اما آقای دلسوز الانقلاب
در دانشگاه تهران
از روشنفکری امام حرف می‌زند
اینجا انتخابات است
پایگاه بر دار کردن مردی
که چهره‌اش تکیده است
سیه چرده است و هیچ‌گاه از پله‌کان کاخ الیزه با تمسخر بالا نرفته است
و در گودال یادمان شهدای شلمچه نماز زیارت می‌خواند
پیشانی بر تربت شهیدان می‌گذارد
و خون شهدا را کهنه نمی‌داند
و از تهمت خرافه پرستی نمی‌هراسد
من او را در نهج‌البلاغه پیدا کردم
به خاطر غربت مولا
جواب فحش‌ها را نمی‌دهد
جوشن صغیر می‌خواند
او سر به زیر است
او سر بلند است
به نقل از سحر نیوز






نوشته شده در دوشنبه 88 تیر 8ساعت ساعت 12:53 عصر توسط محمد نوروزی| نظر

جبروتهم تحت اقدام حزب الله

عظمت آنها زیر قدم های حزب الله است

به یاری خدا و توجهات حضرت ولی عصر (عج) این وبلاگ را برای عاشقان ولایت راه اندازی نمودیم.

 



نوشته شده در سه شنبه 87 فروردین 27ساعت ساعت 8:7 عصر توسط محمد نوروزی| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin